poniedziałek, 12 listopada 2012

NIVEA BABY Mleczko intensywnie nawilżające




Produkt zakupiłam dla mojej mamy, bo ma bardzo suchą skórę ale że nie polubiła zapachu ja zaczełam to mleczko stosować. Plusem jest masło shea w składzie, które ma właściwości nawilżające. Konsystencja jak dla mleczka, dobrze się rozprowadza po ciele, pozostawia niewielką warstewkę. Zapch typowo Niveoski. Minusem jest parafina wysoko w składzie oraz perfum który może uczulać. 
Ogólnie oceniam dobrze ten produkt, lecz nie kupie go ponownie ze względu na parafine.

Opis producenta z jego strony:

Dzięki bogatej formule wzbogaconej naturalnymi lipidami Omega 6 i masłem shea pomaga przywrócić równowagę lipidową skóry i wzmacnia jej barierę ochronną.

Zapewnia skórze ukojenie i komfort.

Dzięki lekkiej konsystencji bardzo łatwo się rozprowadza i wchłania.

BEZPIECZEŃSTWO:
Nie zawiera alkoholu i barwników
Produkt powstał przy współpracy pediatrów i dermatologów
Bezpieczeństwo i skuteczność potwierdzone w badaniach klinicznych i dermatologicznych
Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz atest PZH.

Skład:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Glyceryl Stearate Citrate, Octyldodecanol, Cera Microcristallina, Oenothera Biennis Oil, Butyrospermum Parkii Butter(masło shea), Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Sodium Carbomer, BHT, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Parfum.

Moja subiektywna ocena:
Zapach: 4/5
Konsysytencja i wydajność: 4/5
Spełnienie obietnic producenta: 3/5
Skład: 2/5
Podsumowanie: 3/5
Cena i dostępność: Ja kupiłam za ok 14 zł, można dostać w drogeriach, hipermarketach.

Dla zainteresowanych notka Nivea o testowaniu na zwierzetach. TU NIE TESTUJĄ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz