piątek, 20 grudnia 2013

ORIFLAME Oczyszczająco-tonizujący żel z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu


Jest to moja druga recenzja kosmetyków marki ORIFLAME. Zachęcona licznymi pozytywnymi komentarzami postanowiłam produkt zakupić i przetestować.




Skład
AQUA, GLYCERIN, SORBITOL, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL MELALEUCA ALTERNIFOLIA LEAF OIL(olejek z drzewa herbacianego), PHENOXYETHANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, PARFUM, METHYLPARABEN ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF OIL(olejek rozmarynowy), SODIUM CHLORIDE, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, CI 42090, CI 19140, CI 17200

Lista składników nie jest duża, co świadczy o tym, iż żel ten nie jest napakowany chemicznymi dodatkami, aczkolwiek nie jest w 100% naturalny.
Minusem jest SLS w składzie, substancja która może uczulać, dobrze, że jest na 4 miejscu.
Zdecydowanym plusem jest umieszczenie olejków dość wysoko w składzie a nie na końcu jak to niestety bywa w wielu kosmetykach.

Zapach, konsystencja i wydajność.
Zapach jest bardzo ładny, naturalny, żel pachnie olejkiem z drzewa herbacianego, jego aromat jest chyba najbardziej wyczuwalny. Ja bardzo lubię ten zapach aczkolwiek wiem, że nie każdemu on odpowiada.
Żel ma konsystencje typowego produktu do mycia, nie jest wodnisty, już niewielka ilość wystarczy by dobrze umyć twarz co sprawia, że żel jest wydajny. Używam go 2 razy dziennie od 2 tygodni i zużyłam ¼ butelki.

Opis producenta:
Żel 2 w 1 dobrze się pieni, usuwając zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Pomaga zwalczać wypryski.

Moja opinia
Po pierwsze bardzo jestem zadowolona z zapachu oraz konsystencji żelu. Dobrze skórę oczyszcza, po umyciu jest efekt lekkiego ściągnięcia ale nie wysuszenia. Można po jego zastosowaniu użyć toniku ale nie jest to konieczne.

Według producenta pomaga zwalczać wypryski, na pewno oba olejki pomagają w tym bo oba mają silne właściwości antybakteryjne. Ja zauważyłam, że troszkę żel pomaga w walce z krostkami. Dodatkowo stosuję też krem z tej serii(recenzja wkrótce) i widzę poprawę na mojej twarzy. Na pewno można spróbować, może sam żel trądziku nie zlikwiduje w 100% ale będzie wsparciem dla kremów antytrądzikowych.

Ja mam skórę tłustą, wiedz dla osób z tym typem skóry żel jest przeznaczony i im go zdecydowanie polecam o ile nie są uczulone na jakiś ze składników. Jest do moim zdaniem dobry żel za niewielkie pieniądze.

Podsumowanie:
 Spełnienie obietnic producenta 5/5
 Konsystencja/wydajność 5/5
 Zapach 5/5
 Cena 4/5
 Ogólna ocena 5/5

Nie testowany na zwierzętach.

Opinia innych
Pozytywne komentarze i przyznanie 5/5 gwiazdek przez 78 osób na stronie Oriflame.

Pojemność: 150 ml
Cena: cena katalogowa 25 zł w promocji 11,90 zł.
Dostępność: Konsultantka Oriflame.

1 komentarz:

  1. Mam go w swoich zbiorach i czekam, aż się z nim zapoznam bliżej. Dobre opinie na jego temat jeszcze bardziej podnoszą mu poprzeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń